Termeni si conditii

 1. Definitii

4LAN - Societatea Comerciala Telestosat SRL, organizata in baza legii romane.

SITE - Domeniul: www.4lan.ro;


CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric de calcul;

  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre 4LAN prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al 4LAN UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de 4LAN intr-o anumita perioada;

  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care 4LAN are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

  • date referitoare la 4LAN, sau alte date privilegiate ale acesteia.

    SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

    MEMBRU - Persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre 4LAN si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

    CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

    CLIENT - Persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

    DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

    CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

    NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre 4LAN intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea 4LAN cu referire la informatiile continute de acesta.

    TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre 4LAN catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre 4LAN, indiferent de modalitatea de livrare

    TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre 4LAN catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre 4LAN (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).

     

    2. General

    2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre 4LAN si acesta.


    2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

    2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.4lan.ro.

    2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, 4LAN sau oricarui tert cu care 4LAN are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

    2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:

  • 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de 4LAN prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea 4LAN de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea 4LAN.

  • 2.5.2. 4LAN va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

    2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

    2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze 4LAN, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la 4LAN destinate acestui scop.

    2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de 4LAN.

    2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de 4LAN si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, 4LAN va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

    2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre 4LAN, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

    3. Continut

    3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a 4LAN, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

    3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de 4LAN, includerea oricarui continut in afara site-ului 4LAN, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al 4LAN asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al 4LAN.

    3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre 4LAN si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea 4LAN cu referire la acel continut.

    3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.

    3.5. In cazul in care 4LAN confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea 4LAN pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

    3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea 4LAN si/sau al angajatului 4LAN care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

    3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

    4. Contact

    4.1. 4LAN publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

    4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite 4LAN sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.

    4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea 4LAN de a contacta Membrul sau Clientul.

    4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate 4LAN se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si 4LAN, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea 4LAN in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.

    4.5. 4LAN isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

    5. Newslettere si alerte

    5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea 4LAN.

    5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre 4LAN in limitele Politicii de confidentialitate.

    5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

  • 5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.

  • 5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea Contului.

  • 5.3.3. Prin contactarea 4LAN, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

    5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

    5.5. 4LAN isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea 4LAN, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

    5.6. 4LAN nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al 4LAN, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

    6. Politica de confidentialitate

    6.1. 4LAN colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

  • validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;

  • rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

  • pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

  • trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, in format exclusiv electronic;

  • contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

  • contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

  • scopuri statistice.

    Pentru crearea contului, Codul Numeric Personal este obligatoriu numai pentru Membrii sau Clientii persoane impozabile in sensul Codului Fiscal art. 155 lit. f).

    Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca 4LAN sa colecteze si sa administreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

    Dreptul de acces la date

    6.2. Oricare Membru sau Client, are dreptul de a obtine de la 4LAN, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

    Dreptul de interventie asupra datelor

    6.3. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la 4LAN, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

    a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;

    b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;

    c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

    Dreptul de opozitie

    6.4. Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata 4LAN nu va mai prelucra datele in cauza. De asemenea, oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele 4LAN sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

    6.5. Orice drept susmentionat, recunoscut Membrului sau Clientului prin lege, poate fi exercitat de acesta prin solicitarea informatiilor prevăzute mai sus, printr-o cerere adresata 4LAN, întocmită în forma scrisă, datată şi semnată. În cerere solicitantul poate arata dacă doreşte ca informaţiile sa îi fie comunicate la o anumită adresa, care poate fi şi de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

    6.6. 4LAN va comunica informatiile solicitate, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate conform art. 6.5.

    6.7. 4LAN poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre 4LAN pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea 4LAN si/sau al eventualilor terti cu care 4LAN are contracte de parteneriat in acel moment.

    6.8. Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese, dar numai in conformitate cu art. 2.8.

    6.9. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.2 – 6.4, Clientul sau Membrul se va adresa 4LAN, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data.

    6.10. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

    6.11. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv fie prin intermediul societatii comerciale RomCard S.A. fie prin intermediul societatii comerciale Gecad Epayment International S.A.,

    Prin solutia integrata Plationline.ro. pentru RomCard S.A. si solutia integrata PayU pentru Gecad Epayment International S.A., fiecare functioneaza ca un centru de procesare a datelor si de legatura intre emitentii de carduri, comercianti acceptatori de card si clienti utilizatori de carduri. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

    6.12. 4LAN nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

    6.13. Politica de confidentialitate 4LAN se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. 4LAN nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

    6.14. 4LAN se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

    6.15. Exceptie de la prevederile art. 6.14 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

    6.16. Procesatorul de carduri bancare agreat de catre 4LAN are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

    6.17. 4LAN garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

    6.18. 4LAN nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

    7. Politica de vanzare online

    7.1. Accesul la serviciu

    7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.

    7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

    7.1.3. 4LAN isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si de a sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel 4LAN

    7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

    7.1.5. In situatia in care se descopera accese de acest gen, 4LAN isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu.

    7.2. Produse si servicii

    7.2.1. 4LAN poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care 4LAN are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

    7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

    7.2.3. 4LAN poate limita capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

    7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA.

    7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.

    7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, 4LAN va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.

    7.2.7. In cazul platilor online 4LAN nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

    7.2.8. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electronice de joasa tensiune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa 4LAN.

    7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea 4LAN, acestea fiind cu titlu de prezentare.

    7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor 4LAN isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

    7.3. Comanda online

    7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.

    7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document "comanda emisa"

    7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca 4LAN poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de 4LAN, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

    7.3.4. 4LAN poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

  • 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de 4LAN, in cazul platii online;

  • 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

  • 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea 4LAN si/sau partenerilor acestuia

  • 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate

  • 7.3.4.6. pentru alte motive obiective.

    7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform art. 7.3.3.

    7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul 4LAN, suma aceasta va fi returnata de catre 4LAN in maxim 30 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.

    7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, 4LAN va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune restituirea contravalorii produselor in contul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care 4LAN a luat la cunostinta acest fapt.

    7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi, achitate prin orice mijloc de plata prevazut in prezentul document in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei 4LAN solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.

    7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, 4LAN va returna in contul Clientului suma reprezentand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care 4LAN a luat la cunostinta acest fapt. Aceasta prevedere se aplica exclusiv comenzilor achitate cu cardul.

    7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea 4LAN, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

    7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

    7.4. Comanda telefonica

    7.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice.

    7.5. Contract si finalizare

    7.5.1. 4LAN va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.

    7.5.2. 4LAN va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.

    7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea 4LAN, devine Contract onorat.

    7.6. Transport

    7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid.

    7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 zile de la data plasarii comenzii, pentru produse existente in stocul 4LAN. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, 4LAN va informa Clientul prin E-mail, in termen de 3 de zile de la plasarea comenzii cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda. In eventualitatea in care plata a fost efectuata inainte de data livrarii produsului/produselor comandat(e), sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 30 de zile.

    7.6.3. Comenzile pentru produse care nu exista in stoc in momentul plasarii comenzii, vor fi onorate in urma unui acord expres exprimat de catre client, dupa ce un consultant 4LAN il va contacta in mod direct pe client.

    7.7. Calitate si garantii

    7.7.1. Fiecare produs comercializat de 4LAN beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Informații cu privire la termenii și condițiile de garanție 4LAN, și instrucțiunile de utilizare a diferitelor tipuri de produse sunt predate Clientului ca un document disponibil pe secțiunea Garantie sau sub forma unei broșuri introdusa in fiecare colet. Nici un Membru/Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita de 4LAN este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea documentelor  justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și/sau de conformitate, obtinute direct de la producător și/sau distribuitorii autorizați ai producătorului.

    Fiecare produs comercializat de 4LAN beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. 

    In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. Inlocuirea produsului este posibila in limita stocului disponibil.

    7.7.2. In cazul in care 4LAN nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care 4LAN ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre 4LAN in termen de maximum 30 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

    7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, 4LAN va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre 4LAN a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, 4LAN va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..

    7.7.4. Sumele platite vor fi rambursate in termen de 30 de zile in masura in care 4LAN detine toate informatiile necesare in acest sens, respectiv comunicarea de catre client in scris, a contului IBAN in care se va efectua transferul sumelor platite.

    7.8. Returnarea produselor

    7.8.1. Cu exceptia limitarilor art. 7.9 privitoare la cupoane, Clientul 4LAN poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

  • 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;

  • 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;

  • 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

  • 7.8.1.4 Produsele au specificatii eronat comandate de catre Client;

  • 7.8.1.5."Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

    7.8.2. Clientul se obliga sa notifice 4LAN, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.

    7.8.3. Clientului care a notificat 4LAN conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, 4LAN considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

    7.8.4. 4LAN poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa pretinda daune-interese sau despagubiri:

  • 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4.

  • 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 10 zile lucratoare prevazut conform art 7.8.2, calculat din ziua lucratoare imediat urmatoare datei contractului onorat.

  • 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

  • 7.8.4.4. Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a contractului conform art. 7.8.1 situatie care atrage obligatia din partea 4LAN de rambursare a sumelor platite de catre Client in termen de 30 de zile, termenul mentionat va deveni scadent incepand cu data in care produsul a fost receptionat de 4LAN si nu de la data la care Clientul a transmis catre 4LAN intentia sa de denuntare.

  • 7.8.4.5. Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. 4LAN isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Cutiile/ambalajele originale sunt considerate ca o parte a produsului.

    7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.

    7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand specificatiile comandate, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

    7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar 4LAN nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.

    7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

    7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care 4LAN va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina 4LAN.

    7.9. Cupoane (in viitor, incepand cu o data care va fi anuntata ulterior)

    7.9.1 4LAN intermediaza vanzarea serviciilor cuprinse in Cupoane Membrilor sai, prin incheierea unor contracte punctuale de mandat, in vederea mijlocirii accesului la serviciile si produsele Partenerilor sai comerciali. Conform regulilor aplicabile mandatului, 4LAN actioneaza ca mandatar al Partenerului, prin promovarea pe site a serviciilor si produselor ofertate de acesta din urma.

    7.9.2 Cupoanele pot fi folosite numai in interiorul unui termen indicat pe site-ul 4LAN cu ocazia fiecarei campanii. Cuponul neutilizat in termen isi pierde valabilitatea.

    7.9.3 Livrarea Cupoanelor achizitionate prin intermediul site-ului 4LAN, se va efectua in medie in 4 (patru) zile lucratoare de la finalizarea campaniei, in format electronic si/sau in format tiparit, prin curier.

    7.9.4 In cazul cupoanelor plata se efectueaza ramburs (cash on delivery) direct la curier, prin transfer bancar sau cu cardul.

    7.9.5 La data prestarii efective a serviciului de catre Partener, acesta va emite la prezentarea de catre Client a Cuponului, factura sau bonul fiscal.

    7.9.6. Returnarea cupoanelor se poate face cu respectarea prevederilor art. 7.8 privind returnarea produselor, cu urmatoarele limitari:

  • 7.9.6.1. Nu pot fi returnate:

  • 7.9.6.1.1 cupoanele utilizate (cele in baza carora Clientul 4LAN a beneficiat de serviciul sau a cumparat produsul prevazut in cupon);

  • 7.9.6.1.2. cupoanele care si-au pierdut valabilitatea prin neutilizarea in termen.

    7.9.7. Prevederile art. 7.8.1.4 nu sunt aplicabile cupoanelor.

    7.9.8. Cuponul achizitionat de Client prin intermediul 4LAN, este un instrument de acces la produsul si/sau serviciul mentionat in Cupon. Clientul va intra in posesia produsului sau va beneficia de serviciul achizitionat prin prezentarea Cuponului livrat direct Partenerului 4LAN. In privinta produselor achizitionate prin intermediul unui Cupon, cazurile in care 4LAN efectueaza livrarea la domiciliul indicat de Client, sunt expres prevazute in prezentarea Campaniei.

    7.9.9. In urma achizitionarii si livrarii catre Client a Cuponului, raspunderea pentru calitatea serviciilor prestate / produselor vandute, revine in totalitate Partenerului 4LAN.

    8. Frauda

    8.1. 4LAN nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

    8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

    8.3. 4LAN declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele 4LAN.

    8.4. Clientul sau Membrul va informa 4LAN asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

    8.5. 4LAN nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

    8.6. Comunicarile realizate de catre 4LAN prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

    8.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau 4LAN. 4LAN isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

  • 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

  • 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre 4LAN catre Membru / Client

  • 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul

  • 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre 4LAN catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

    9. Limitare de responsabilitate

    9.1. 4LAN nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii

    9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre 4LAN violeaza drepturile de autor sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii 4LAN, conform detaliilor de contact, astfel incat 4LAN sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

    9.3. 4LAN nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al 4LAN.

    9.4. 4LAN nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

    9.5. 4LAN este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al 4LAN, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

    9.6. 4LAN nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

  • 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului

  • 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel

  • 9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului

    9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

    10. Forta majora si cazul fortuit

    10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

    10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

    10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

    10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

    10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

    11. Litigii

    11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre 4LAN Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

    11.2. Orice disputa cu referire la prezentul document Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si 4LAN se va rezolva mai intai pe cale amiabila.

    11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si 4LAN sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul 4LAN, in conformitate cu legile romane in vigoare.

    11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

    11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

    12. Dispozitii finale

    12.1. 4LAN isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

    12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, 4LAN nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

    12.3. 4LAN isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

    13. Feedback

    13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu 4LAN, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 310.802.000, de luni pana vineri, intre orele 09,00 – 17,00 sau prin email la sales@4lan.ro 

    13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.4lan.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC Telestosat SRL.

    © Ultima modificare: Iulie 2015 – Telestosat SRL

    Prelucrare date cu caracter personal: S.C. Telestosat S.R.L. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 0000945 si are numarul infokiosk 612259173803.